Les meves cosetes

Mireu què guapo és!!!!!!!


QUINA EMOCIÓÓÓÓÓÓ !!!! Avui he anat a veure a uns amics que han estat pares !!!!
oi que és molt i molt guapoooo !!!! té les punxes petitones... és preciós !!!

7 Response to "Mireu què guapo és!!!!!!!"

  1. Anónimo Says:

    quines orelles mes grans que te!! Bru, tu tambe les tens tant grans?
    ester

  2. Anónimo Says:

    Queeeee fuerteeeee!!!! És preciós, maquíssim, encantadooorrrr, flipaaaant, divertiiit,.....!!!! per on viurá, aquest amic teu???? Ara se t'ha gira't feinaaaa li haurás d'ensenyar a buscar aglans!!!!
    Petuuunciitusss als dos!!!!

  3. Anónimo Says:

    Perdò era, jo la fan nº1, CARU!!!!

  4. Anónimo Says:

    és una boleta tant bonica que...buf!!!Bru, l'hauràs de cuidar bé eh?
    amb tendresa i delicadesa que és pitit pitit...que amb l'emoció...ja et conec...a poc a poc, que és molt bebito!

  5. ester Says:

    I es mascle!!! se li veu tant be com les orelles!

  6. Bru Says:

    Les orelles dels eriçons no creixen gaire al llarg dels anys... les meves són casi del mateix tamany que les del petitó...
    No patiu, tot i que estic molt emocionat amb aquest naixament... el cuidaré amb molta tendresa... però... sincerament, m'hauré de controlar, perquè... estic TAN EMOCIONAAAAT, que si l'abraço amb massa passió potser que l'aixafo... Bru.

  7. musaraña Says:

    Qué riquiñooo!
    Son encantadores los erizos!
    :-)
    Dónde vive exactamente en tu casa?

Publicar un comentario